Dessa villkor gäller för försäljning av produkter  på  Divage´s webbsida

 

Köpprocessen
 

Du kan beställa när som helst på dagen eller natten. När du väljer att köpa något, klicka på "Add to Cart". Lägg till så många artiklar du vill beställa och klicka sedan på "Cart" ovanför menyraden för att se innehållet i din kundvagn. ".
Du går vidare i din köpprocess genom att klicka på Checkout i menyn. Kontrollera att ditt namn, adress, telefonnummer och e-postadress är korrekt för att leverera ordern. Bekräfta din beställning genom att klicka på "Skicka beställning / köp" .Alla beställningar bekräftas via e-post. Orderbekräftelsen kommer att innehålla alla uppgifter om den produkt (erna), pris (er) av produkten (erna) inklusive moms. Om vi ​​inte kan godkänna din beställning, kontaktar vi  dig snarast via e-post, telefon eller post för att informera dig.
 

Priser

Alla priser på "Divage" är inklusive 25% moms. Leverans kostnader inom Sverige är inkluderade i priset.

Betalning

Vi accepterar VISA och Mastercard via PayPal. Kunden betalar de priser som vid de tider som anges i respektive Orderbekräftelsen. Betalningen kan göras med kreditkort.

Leverans

Alla beställningar kommer att levereras till den adress som anges i beställningen. Leverans kommer att ske så snart som möjligt efter att din beställning accepterats men senast inom 7 dagar efter betalning emottagits. Alltid gratis frakt inom Sverige. Beställningar inom EU debiteras en fast fraktavgift och en serviceavgift, för närvarande max 70 kr. Beställningar utanför EU debiteras en fast fraktavgift och en serviceavgift, för närvarande max 80 kr

Ångerrätt

Du har rätt att ångra ditt köp i 60 dagar. Varor som returneras för återbetalning eller utbyte måste vara i säljbart skick. Vid retur måste du alltid skicka med en kopia på följesedeln eller fakturan. Vid byte eller retur står du som köpare för frakten.Återbetalning kommer att göras inom 30 dagar efter retur.

Har vi gjort fel?

Kontakta vår kundtjänst på  kundinformation@gmail.com snarast, så att vi får rätta till våra misstag.

Transportskada

Är paketet trasigt eller öppnat vid leverans kontakta ditt utlämningsställe direkt och be att få göra en skadeanmälan. OBS! Du kan inte göra din anmälan i efterhand! Kontakta gärna vår kundtjänst per mail, om du behöver hjälp så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa till.

Personuppgiftspolicy

Dina personuppgifter behandlas enligt Personuppgiftslagen (PUL 1998:204) och uppgifterna används endast internt av Divage. Dina betalkortsuppgifter sparas aldrig. Alla artiklar måste returneras till:
Divage
Torsgatan 43, 1 tr
11362 Stockholm

Kontakt

Vi svarar gärna på frågor om våra produkter, bestämmelser och villkor eller någon annan aspekt av vår verksamhet. Mejla oss på kundinformation@gmail.com.

Mycket nöje och välkommen åter!


 

Tidsbokning sker enbart på telefon.

copyright Antonia Balazs 2013-2020